top of page
חיפוש

האם שמת לב שצבע הבגדים שאת לובשת משפיע באופן ישיר על מצב הרוח שלך?

לצבעים יש את הכוח לעורר רגשות ולהשפיע על מצב הרוח שלנו, זה נכון במיוחד כשמדובר בבגדים שאנחנו לובשות בואו נצלול ישר לתוך הצבעים העוצמתיים ומצבי הרוח שהם יכולים לעורר:



אדום: אדום הוא צבע עוצמתי מלא תשוקה ואנרגיה, פריט אדום יכול להגביר את תחושות ההתרגשות והביטחון. זה גם צבע נהדר ללבוש אם אתה רוצה לצאת בהצהרה נועזת.

כחול: כחול הוא צבע מרגיע שמזוהה עם שלווה ונחת. שכאת לובשת כחול את באופן אוטומטי משדרת נינוחות ושקט
נפשי, הסביבה שלך מושפעת באופן ישיר ונהנית מהנוכחות של הצבע הכחול זה גם צבע נהדר ללבוש אם כחול הוא
צבע שמשדר אמינות, אז כשאת רוצה לשדר אמון ליבשי כחול.

צהוב: צהוב הוא צבע שמח שמזוהה עם אושר ואופטימיות. כשאת לובשת צהוב את משפיעה באופן ישיר על מצב הרוח שלך ושל הסביבה שלך, צהוב מגביר את תחושת השמחה.
כשאת רוצה להתבלט, בחרי פריט צהוב ועופי על עצמך ב- 200קמ"ש.

ירוק: ירוק הוא צבע מרגיע שמשדר טבע ואיזון. פריט ירוק מוריד את תחושות החרדה ומייצר תחושת הרמוניה. כשאת רוצה להיראות רעננה ותוססת בחרי פריט ירוק.

סגול: סגול הוא צבע מלכותי המזוהה עם יוקרה ותחכום. בחירת פריט סגול מגבירה באופן ישיר את את תחושות היצירתיות וההשראה. סגול הוא גם צבע שמביא איתו אווירה מיוחדת ושונה, לגמרי הצהרה אופנתית.

לבן: לבן הוא צבע טהור שמזוהה עם בהירות ופשטות,פריט לבן מייצר תחושת ניקיון וטוהר. אם את בעניין של מראה רענן ומודרני, בחרי לוק לבן.


לסיכום, לצבעים שאתם לובשים יכולה להיות השפעה משמעותית על מצב הרוח והרגשות שלכם. הבנת הפסיכולוגיה של הצבע יכולה לעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי הבגדים שאת בוחרת ללבוש והמסרים שאת רוצה להעביר. אז, בפעם הבאה שאת מתלבשת, חישבי על הצבעים שאתה בוחרת ואיך הם עשויים לגרום לך להרגיש.


23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page